sama kok..

April 3, 2012 at 3:23 p | Posted in lucu | 9 Comments

Perempuan 16 tahun mengandung tanpa suami : “mati dah gw di bunuh emak gw nih”

Janin 16 minggu dalam rahim perempuan 16 tahun yang mengandung tanpa suami : “mati dah gw dibunuh emak gw nih”

About these ads

9 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Yah, mati semua dong Mbak… :|

  2. ada aja idenya

    miris kali ini tapinya euy :|

  3. emang gak ada bedanya, pasti orangnya sama ~.~”

    http://blog.fentyfahmi.net

  4. kasihan ya perempuan kalo sudah begini

  5. pada lari dari tanggung jawab, sesuai prinsip yang berlaku umum di Indonesia, selamatkan diri masing-masing.

    *mlipir*

  6. wah kumpulan mak mak yang serem :(

  7. wakaka… mati satu tumbuh seribu wor… !!

  8. Kalo Perempuan 32 (2 X 16) tahun mengandung tanpa suami, gimana ya mbak?

  9. mereka sama sama datang cepat di saat yang tak tepat.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com. | The Pool Theme.
Entries and comments feeds.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 93 other followers

%d bloggers like this: